Klantenservice

Contact

post@stationerystore.nl
+31 (0)23 202 30 65
(bereikbaar ma t/m vr, 10:00-18:00h)

Retouradres

Korte Houtstraat 22
2011 ZP Haarlem

Let op: Dit is ons vestigingsadres, geen bezoekadres.

Betaalmethoden

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • iDeal
  • Bancontant
  • Paypal
  • VISA/Mastercard
  • KLARNA: Achteraf betalen
  • SOFORT Banking

Over KLARNA: Achteraf betalen 
KLARNA voert voor The Stationery Store het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van KLARNA. Met de KLARNA app kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving van KLARNA kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. KLARNA houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert KLARNA een gegevenscontrole uit. KLARNA hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met KLARNA niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met KLARNA. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar de klantenservice van KLARNA.

Klik hier voor de Algemene Voorwaarden van KLARNA in Nederland en België.

Levertijd & Verzending

Wij doen ons best je bestelling zo spoedig mogelijk bij je te laten bezorgen. Je bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen verzonden.

De vermelde prijzen in onze webshop zijn exclusief verzendkosten. Deze bedragen:

Naar een adres in Nederland:
€ 3,95 voor bestellingen tot € 30,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 30,-

Naar een adres in België:
€ 7,95 voor alle bestellingen

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL of DHL Parcel. Nadat we je bestelling verwerkt en verzonden hebben, zal de aflevering binnen Nederland meestal de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Pakketjes naar België zijn vaak wat langer onderweg. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

The Stationery Store levert uitsluitend aan consumenten in Nederland en België. Consumenten uit andere landen dan dit leveringsgebied kunnen wel hun bestellingen plaatsen in onze webshop, mits zij een bezorgadres in Nederland of België opgeven of kiezen voor ‘Ophalen op afspraak’ bij ons vestigingsadres in Haarlem.

Geen verzendkosten vanaf € 30,-
Mocht je slechts een of enkele wenskaarten willen bestellen in onze webshop, dan is dat geen enkel probleem. Je betaalt dan het standaard verzendtarief van € 3,95 (in Nederland) of € 7,95 (in België) voor handling en verzending van je bestelling, ook als deze door ons met de normale brievenbuspost verzonden kan worden. Uiteraard is het ook mogelijk een voorraad kaarten te bestellen, bij bestellingen vanaf € 30,- brengen we geen verzendkosten in rekening (in NL).

Retourneren

Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet wilt hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (indien van toepassing) gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourzenden naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Deze kosten bedragen circa € 4,10 per brievenbuspakje (PostNL). Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via post@stationerystore.nl. Of vul het daarvoor bestemde modelformulier in en stuur dat ons toe. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?
Wil je één of meerdere producten ruilen? Dat is helemaal geen probleem! Je kunt hiervoor contact opnemen met post@stationerystore.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Retouradres:
The Stationery Store
T.a.v. Linda Appelman
Noordervaart 32
1841HA Stompetoren
Nederland

Verkeerd bezorgadres doorgegeven
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Garantie & Klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar post@stationerystore.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.